Archiwum - Aktualności

19 czerwca 2011 18:33

Wspomnienia z wycieczki

Tradycją naszej szkoły są wycieczki organizowane na przełomie maja i czerwca. W tym roku szkolnym uczniowie klas: czwartej, piątej szóstej i czworo dzieci z klasy trzeciej udali się, pod opieką swoich wychowawców: p. Pawła Dudziaka, p. Jana Mardasa i p. Małgorzaty Skotarek, do Trójmiasta. 18 maja wyruszyliśmy ze szkoły na wspólne zwiedzanie i odkrywanie ciekawych miejsc. Pierwszym przystankiem był Szymbark-miejscowość na Kaszubach. Tam podziwialiśmy dom stojący "na głowie", najdłuższą deskę, największy fortepian, a także wysłuchaliśmy piosenki w języku kaszubskim. Następnie udaliśmy się do Gdyni, by zwiedzić okręt ORP "Błyskawica" i pospacerować plażą. Z Gdyni udaliśmy się na nocleg do Rewy. Wieczorem, po posiłku, odbyliśmy długi spacer plażą. Następnego dnia wyruszyliśmy do Gdańska. Tam wspięliśmy się na wieżę kościoła Mariackiego, zwiedziliśmy okręt masowiec-"Sołdek", podziwialiśmy fontannę Neptuna i inne ciekawe miejsca. Kolejnym przystankiem naszej wyprawy był Sopot. Spacerowaliśmy jego ulicami i słynnym molo. Ostatnim obiektem zwiedzania był zamek w Malborku. Trochę zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do domu.